Félrefordítások

Olvastál, hallottál egy csinos kis félrefordítást valahol? Küldd el a felrefordit@gmail.com címre!

Lájkoltatás

Nyelvről, értelmesen

Kedvenc nyelvi portálunk a Nyelv és Tudomány - nyest.hu, mert értelmes dolgokat írnak nyelvi témákról. Érdemes olvasni őket.

Friss topikok

  • Mesterséges Geci: Ezt most találtam (sajnos olyan régi az oldal, hogy nincs https, csak http): l... (2024.01.14. 08:36) Nagyon régi klasszikus: használati utasítás
  • TippMikszáth Kálmán: A "bit of a trouble"-t én úgy értelmezem, hogy "Ön is volt életveszélyben?" (2023.12.23. 10:35) Zűrös ügyek, epikus túlzások
  • inkerton: OK, de ha karácsonyi töltelékről van szó, akkor miért úgy folytatódik a beszél... (2023.01.09. 16:50) Húsos pite kristálycukorral, porcukor helyett
  • SzZsoel: De a világért se tegyük ezt nedvesen, nehogy a végén az áram b@sszon meg minket. (2021.01.15. 18:22) Dugja meg a terméket!
  • Kit Fisto: Látom, hogy van itt egy alapvető probléma. Angolt nem mindig fordítunk szó sze... (2020.03.10. 08:11) Eperszőke?
  • Konok: A saját konyhámban is van egy.. (2020.02.17. 13:29) Jósági üszögmenntes Acél
  • Nemvagyegyedul: Akárhányszor nézem újra,(sokszor), mindig újabb félrefordítások tömkelegét tal... (2020.01.11. 23:05) A Szaturnusz, az unikornis és a tejföl
  • arncht: a venasszonyok nyara semmivel sem magyarabb, mint az indiannyar. az egyik neme... (2019.08.16. 09:55) Indián nyár
  • Leiter Jakab: @VikMorroHun: Nem értem ezt a mondatot, bocs: "senki sem használta az általad ... (2019.07.27. 09:51) Fizetési sapka
  • inf3rno: Én pont most próbálok rákeresni arra, hogy mi a tököm az a kötőhártya zsák. Pe... (2019.07.24. 14:19) Pislogjon! Ne pislogjon!
  • Kitalátor (másként) gondolkodó: @sTormy: Pl. a szájszuronyos istállólégy. (2019.06.26. 14:13) Obamát folyton félrefordítják
  • virgo: A wheeler dealersben még nem láttam olyan részt, amiben ne fordítottak volna f... (2019.05.23. 08:59) Bogaras

Gyakori címkék (teljes lista a végén)

24 maraton (6) agatha christie (5) agymenők (3) állítólag... (8) általános hiba (95) amatőr (5) amerikai foci (5) angol (2235) az elit alakulat (3) az elnök emberei (4) a felreforditas nyomaban (3) a mentalista (15) a szökés (3) a szürke ötven árnyalata (6) band of brothers (3) biblia (4) bkv (10) blackadder (4) bones (11) californication (4) cím (72) criminal minds (4) csengetett mylord (4) csillagkapu (8) csi lv (33) csi miami (22) csi ny (17) dalszöveg (3) desperate housewives (4) doctors (4) doktorok (4) doktor house (18) dokumentum (5) dr csont (10) elírás (6) étlap (22) everwood (4) family guy (3) fekete vipera (4) felirat (88) fifty shades of grey (6) film (374) fordítógép (38) francia (41) friends (49) garfield (6) gilmore girls (15) google (4) gyilkos elmék (5) gyűrűk ura (5) hamis barát (65) használati utasítás (18) helyszínelők (45) helyszinelok maraton (8) hirdetés (13) hírek (8) hogfather (5) holby city (3) holland (3) horvát (5) house md (19) how i met your mother (3) hunglish (21) idézet (6) index (18) internet (100) ismeretterjesztő (123) jag (8) james bond (4) james verseny (18) játék (4) jóbarátok (54) joey (3) kaliforgia (3) káromkodás (3) képpel (207) képregény (8) kiadvány (11) kiejtés (9) kifejezés (4) könyv (197) kvíz (19) latin (5) law & order (4) lengyel (3) letterman (3) lord of the rings (4) lost (5) magyarról (130) married with children (5) máshol írják (7) mást jelent (322) máv (4) miami helyszínelők (5) miért éppen alaszka (5) monk (6) mythbusters (7) ncis (8) német (105) nem félrefordítás (16) nem fordította (13) név (123) nincs ilyen szó (40) northern exposure (5) obama (3) offi (6) olasz (12) orosz (19) pratchett (5) prison break (5) programajánló (5) rádió (4) rajzfilm (53) reklám (23) rém rendes család (4) román (4) roswell (7) saját hiba (12) sajtó (363) sherlock (6) simpson család (17) sorozat (483) south park (9) spanyol (9) sport (6) star trek (7) supernatural (3) számítástechnika (4) szavazás (6) szerkezet félreértése (70) szex és new york (3) szinkron szerda (9) szívek szállodája (12) szlovák (3) szoftver (35) szótár (5) szóvicc (4) született feleségek (5) termékcímke (17) tévéműsor (91) the mentalist (15) the pretender (3) the simpsons (15) the x files (5) tolmács (9) top gear (14) true blood (3) tükörfordítás (232) újrajátszás (4) véleményes (173) videóval (8) x akták (5) you rang mylord (4) zene (17) Összes címke

Dönts, nép: legyen-e "2009 Leiterje" szavazás?

2010.01.01. 14:55 bioLarzen

Boldog  2010-et mindenkinek!

Látván, hogy a tegnap éjjel utoljára berakott postra még egyetlen komment sem érkezett, biztos vagyok abban, hogy mindenkinek "kickass" típusú szilveszteri elfoglaltságban volt része, gondolom, azonbelül is leginkább a "buli" fajtából... De immár új nap (másnap...) és új év van, ideje munkához látnunk!

A jövő héten induló kvíz bonyolítása mellett még egy teendőt elvállaltam nagy meggondolatlanul: egy nem régi kommentemben felvetettem, hogy egy szavazás keretében megválaszthatnánk a 2009-es év legszebb leiterjét. Pechemre Jakab erre az ötletre sem mondott nemet - de a lebonyolítás ez esetben az én feladatom lenne.

Mivel az index testvér-topikjában pár éve már csináltam hasonló szavazást (a két Firenzei Fülemüle-díjra gondolok), két dolgot megtanultam:

- van benne munka;

- csak akkor van értelme, ha sokan szavaznak.

A munkát persze szívesen belerakom, de csak akkor, ha van értelme. Épp ezért először is jó lenne megtudni, hogy egyáltalán van-e igényetek egy ilyenféle szavazásra?

Amit tudni kell: részetekről valószínűleg annyi lenne a teendő, hogy először elolvassátok az általam kimazsolázott és összeállított (első körben valószínűleg negyedéves bontású) listákat, majd gyorsan elkülditek nekem mélben a szavazataitokat (update: manor olvátrs javasolta, hogy inkább egy online szavazón keresztül történjen a szavazás, amit én igen jó ötletnek tartottunk, és ezért végül is így lesz a szavazás). A negyedéves listák eredményeiből pedig egy éves "döntő" állna össze, amit megintcsak el kéne olvasnotok (itt terveim szerint már csak a 12, 16, vagy maximum 20 "továbbjutó" leiter szerepelne) és ismételten gyorsan szavazatokat küldenetek.

 

UPDATE: mivel kisebb (és hasznos) vita alakult ki a "2009. év leiterjei" kifejezés értelmezési tartományát illetően, tisztázzuk: a szavazáson a blogban 2009. évben postolt leiterek játszanak.

 

Exhas-tippként azt mondanám, hogy a negyedéves listák végigböngézése és az azokra adandó szavazatok eldöntése eltarthat egy kis ideig (egy-két órát talán), vélhetően ez a lépés a neuralgikus pont. A teljes kimerültség elkerülésére a postolt leitereket valahogy megszűröm a listázás előtt (kikerülnének azok, melyekre sok ellenvélemény érkezett a komementekben, amik egyéb okokból egyértelműen népszerűtlenek vagy kérdésesek voltak, esetleg nem valódi félrefordításokról van bennük szó, hanem, mondjuk, gépi munkákról, stb...)

Szóval: legyetek szívesek nyilatkozzatok e post kommentjeiben, hogy szeretnétek-e egy ilyen szavazást. Gondoljátok meg, és lehetőleg csak akkor mondjátok, hogy igen, ha aktívan részt is akartok/tudtok majd venni benne. Nem lenne szerencsés, ha itt mindenki egy emberként követelné a szavazást, aztán 2-3 embertől kapnék szavazatokat majd...

Ha a kommentek alapján úgy alakul, hogy lesz szavazás, akkor a részleteket (hol találjátok majd a listákat, mikor lesz a szavazás, hány leiterre lehet szavazni és hogyan, miképp lesz a pontozás, stb...) egy újabb postban kapjátok majd. Előre tán annyit, hogy ha lesz szavazás, minél előbb szeretném lebonyolítani, lehetőleg még január első pár hetében.

És még egy kérés: szavazatokat és javaslatokat ezen post kommentjeibe lehetőleg még ne küldjetek. Ha valamit nem (érthetően) mondtam, ami fontos lenne, kérdezzetek bátran.

 

Tehát akkor, blogpolgárok, szavazzatok:

 

Legyen-e "2009 Leitere" szavazás?

68 komment

Címkék: szavazás

A bejegyzés trackback címe:

https://leiterjakab.blog.hu/api/trackback/id/tr1001634110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@pocak: boldog új évet, legyen (ez is, az is)
Köszi a jókívánságokat, Neked is minden jót, társgazda. "Elegáns" megoldás lenne a részemről, ha egyszerűen átsiklanék ezen poszt és a majd hozzá kapcsolódóak fölött, előre tudva, hogy nem fogok részt venni a szavazásban (ami implicit módon azt is jelenti, hogy az eredendő kérdésre a válaszom: "ne legyen"). Ehelyett társaimat biztatom, hogy adjanak sok "igen" szavazatot és ízlésük szerint döntsenek majd.
@Lobra: Köszi a titulust, de azért én nagyon nem helyezném magam Jakabék szintjére :)

Azt meg külön köszi, hogy rögtön rávilágítottál arra, mit felejtettem ki: pont arra akartam kérni azokat, akik kimaradnának, vagy nem tartják jó ötletnek, hogy írják ezt meg, ne csak az nyilvánítson véleményt, aki azt szeretné, hogy legyen ilyen.

bio
én spec nem tudom vállalni a szavazósdit. sajnos.
Kedves hallgatóink, a mérkőzés 20. percében járunk. A Pro csapat erős kezdést mutatott, pár perc alatt 2:0-ás vezetésre tettek szert. Azonban ezután magához tért a két gyors gól okozta sokkból az amúgy álmosan kezdő Against együttese és meglepő gyorsasággal szépítettek, majd egalizáltak is. Jelenleg itt tartunk, és, bár idény eleji a forma, van egy olyan érzésem, hogy lesznek még fordulatok a mérkőzésen!

Most reklám, aztán visszajövünk!

bio
naná, hogy legyen. minden év végén (vafy minden újév elején)!
Az email-ben való szavazás emlegetése szerintem elég riasztó...:) Rengeteg free poll szolgáltatása van, egyszerűbb lenne egy ilyet használni (akár már annak eldöntésére is, hogy legyen-e ilyen szavazás)
@manor: A szavazás pontos mikéntjét még nem igazán dolgoztam ki. Mivel nem vagyok egy netguru - hogy fnioman fogalmazzak... - az általad említett módszer eszembe se jutott, hogy fájdalmasan őszinte legyek. Tény, hogy leegyszerűsítené számotokra - és, persze, számomra méginkább - a dolgot. Úgyhogy ezt az ötletet köszönettel el is raktározom!
bio

UI: Sajna a teendőtök nagyobbik részét mondjuk valszín nem fogja megspórolni nektek, leginkább nekem lesz könnyebbség, ha jól sejtem :(
@manor: Ha így lesz a szavazás, akkor te benne vagy?

bio
Elnézést, hogy ide írom, de hirtelem villámként belémcsapott a kérdés, hogy most tulajdonképpen ezen új év ez most two thousand and ten vagy twenty ten?
youtube-on már mind a két verzióra van példa bőven. Hagyományt tekintve a Twenty Ten az okés nem...?
@EvilHedgehog:
Szia,
ezt egy másik topikban kitárgyaltuk már, és elég egyértelmű volt a tapasztalat, hogy soikkal inkább mondják two thousand and ten forműában, mint twenty-tenként. Mindkettő előfordul, de mindenképp az első javallt.

bio
szívesen részt veszek ilyesmiben.
egyértelműen az online szavazást támogatom.

de amiatt, hogy egyes látogatók elavult böngészői miatt az esetlegesen a posztban megjelenített szavazódoboz nem lesz elérhető, kéretik egy külön linket is mellékelni.
vagy eleve csak a linket megadni.
kellemetlen egy üres, felülpiroskockás szavazódobozt nézegetni, miközben mások szavaznak :(
- igen, az én böngészőm van elavulva :(
Én tartózkodok. :)
szerintem legyen, én szívesen szavazgatok is.

és BÚÉK, nem mellesleg.
Tagok,

ha valaki tudna nekem egy jó ingyenes online szavazó-siteot ajánlani, azzal nagyot segítene.

Sajnos elég sok itemet kell tudnia kezelni, a válasznál 1-10ig kéne tudni pontozni a júzereknek - azaz nektek :).

Ha valaki tud megbízhatóan működő ilyen onéline szolgáltatásról, szóljon, OK?

Előre is köszi.

bio
@bioLarzen:
én csak ilyet találtam, itt nem lehet 1-10ig osztályozni.
poll-r.hu/poll/1016719

a választható lehetőségeknél meg lehetne adni az adott blogbejegyzés (poszt linkjét, de nem tudom, az nem navigálna-e el a szavazásról. (ez ugyanis nem lenne kedvező).
Én is csak ezt a poll-r-t ismertem, meg a blogpolls.com-ot. Egyiken se lehet osztályozni, csak szavazni. A szavzgatásban benne lennék, felőlem mehet.
@Franci1969:
Igen, sajna én is csak olyanokat találtam egyelőre, ami az "ingyenes-valóban működő-ilyen sok itemet kezelni képes-osztályozást is lehetővé tévő" paradigma legalább egy elemét bukja...

De nem adom fel.

bio
@bioLarzen:
Ha már én dobtam fel a témát, adok egy tippet is: szerintem a Google Docs 'Űrlap' fukciója lenne a legalkalmasabb, főleg a könnyű kiértékelés miatt, mivel rögtön egy táblázatba gyűjti az adatokat.
Ha gondolod, segítek összedobni.
@manor: Köszi a tippet! Megnézem, hogy boldogulok vele, aztán lehet, hogy még a segítséget is igénybe veszem :)

bio
Én örülök a lelkesedésnek, csak egyet nem tudok, hogy ennek mi értelme van? + ráadásul rengeteg olyan poszt van, ami nem is került ki, pedig tavalyi hó....
@nyolc_mini_vese:
Ok!
Adig is ezzel a pol-r-el esetleg meg lehetne szavaztatni, hogy egyáltalán legyen-e szavazás, még mielőtt komolyabb melót fektetnél bele:)
@manor:
... ez természetesen bionak ment.
@nyolc_mini_vese:
szerintem az nem baj, ha tavaly küldték be.
azok közül lehetne választani, amik tavaly voltak kint a blogon.
hogy mi az értelme?
arról egészen sokat lehetne írni :P
@nyolc_mini_vese: ... viszont, gondolom, januárban voltak olyan postok, amiket még 2008-ban küldtek be :)

a kérdésedre meg könnyű a válasz: az az értelme, hogy megválasszuk azt a leitert, ami a szavazók összvéleménye szerint 2009- legjobbja volt.

bio
Manor,

köszi még egyszer ezt a Google Docs ötletet, megnéztem és sztem ez lesz a végleges. Csináltam pár próbaszavazólapot és nekem műxenek...

Egyetlen kérdés csupán (úgy vettem ki, te értesz ehhez, de, persze, bárki válaszát megköszönöm): ha kész vagyok az űrlappal és bezárom, majd újra megnyitom, mert, mondjuk mégis változtatni szeretnék valamit, akkor nem az űrlap nyílik ki, hanem az eredményeket összesítő táblázat. Ez még nemv olna nagy baj, az azonban az, hogy bárhogy nézem, nem találom, hogy hogyan tudnám megnyitni ismét magát az űrlapot további szerkesztés céljából? Biztos ott van az orrom előtt a megfelelő gomb, biztos triviális, de egyszerűen sehol sem találom - vagyis egyelőre egy mentett, majd bezárt űrlapot nem tudok újra megnyitni... Remélem, erre nem lesz szükségem, de azért nagyon nem ártana tudnom, hogy tegyem, ha mégis kell... Elképzelhetetlennek tartom, hogy ezt ne lehetne megtenni, nyilván csak én bénázok...

Előre is köszi minden segítséget.

bio
@bioLarzen:
OK, megtaláltam - mondjuk, nem csodálom, hogy nem, vettem eddig észre, jól eldugták...

Most azt próbálom megtudni, hogy érhetem el, hogy a beérkező válaszokat ne csak behányja nekem egy oszlopba a táblázatban, hogy aztán majd én mazsolázzam ki és válogassam szét őket, hanem magától szétdobja nekem a válaszokat - biztos ezt is meg lehet csinálni, de még ezt sem találtam meg... Hátha ez is megoldódik, miután benyomom ezt a kommentet :)

bio
Természetesen megtaláltam ("The power of posting"...)

bio
OK, itt vagyon az online szavazólap:

spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dEl0NXhGZDVaYjhfUzJQZTU4SV9OWXc6MA

Szavazzatok lécci. Az is, aki itt már véleményt nyilvánított kommentben.

Köszi.

A későbbiekben még majd újra benyomom a linket.

bio

PS: sajna a Google Doce nem szűri a többszörös szavazást egy IP címről, de kétlem, hogy ez bárkinek annyira fontos lenne, hogy átalakuljon szavazógéppé :)
Na sikerült eltüntetni a kommentemet, úgyhogy most nem is írom újra, csak annyi volt a lényege, hogy a) az emberek általában amúgy sem szeretnek szavazni, b) még mindig nem értem, hogy hasonló jellegű posztok százaiból miért lenne érdemes egyet kiválasztani (de nyugodtan meg lehet győzni!) c) ennél azért lehet, hogy lehetne eggyel hasznosabb dolgot is csinálni*....

De mondom, bio, ha lelkes vagy, akkor lelked rajta, érted :-D

* pl: nem kell a szavazás, de nyugodtan lehetne egy-egy összefoglaló posztot írni, hogy mik voltak a legérdekesebbek, stb (legdurvább, legvitatottabb, legakármilyenebb).
@nyolc_mini_vese:
Bocs, de sose szerettem, mikor valaki "az emberek" nevében gondolkodik... Hadd dőljön el, hogy Tleg nem szeretnek-e majd szavazni az iteni emberek, vagy igen... És, ha kiderül, hogy igazad volt, és Tleg nem szeretnek majd szavazni, akkor elégedetten hátradőlhetsz, hogy lám, igazad volt, és még kapsz is tőlem egy sört majd alkalomadtán, bölcsességedet elismerendő, OK? :)

bio
@nyolc_mini_vese:
(És azt ki/hogy/mi alapján döntené el, melyik volt a legérdekesebb, legdurvább, legvitatottabb, legakármilyenebb post? Csak nem szavazással? :P)

bio
Eddig mindenesetre 8 szavazat jött és eléggé vezet az igen.

bio
Aki nem tudja miről beszélünk:

ha még nem tetted, szavazz lécci, hogy legyen-e "2009 Leiterje" választás:

spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dEl0NXhGZDVaYjhfUzJQZTU4SV9OWXc6MA

bio
@bioLarzen: teljesen két malomba őrölünk :-) de szerintem hagyjuk, mert már beleélted magad, hogy megcsinálod , úgyhogy csináááááááld. (szerinted, aki tényleg nem akarja, hogy szavazás legyen, az veszi a fáradtságot, hogy szavazzon erre? :-D)
@bioLarzen:
szerintem igenis vannak emberek, akik nem akarnak dönteni, hogy melyik volt a leg[jelző]-bb poszt a tavalyi év adott szakaszában.
tulajdonképpen nekem is mindegy, de egyrészt kíváncsi vagyok, van-e ilyen egyáltalán, másrészt szeretek szavazni :)))
@Franci1969: Egy bizonyos finomítás azért hasznos lehet azok számára, akik szavaznának. Nincs elég információ ugyanis annak megítéléséhez, hogy - ahogy a poszt fogalmaz - mi volt a 2009-es év legszebb Leiterje; szavazni a 2009-ben megjelent posztokról lehet, amelyek egy része nyilván 2008-as találat, ahogy a 2009-ben észlelt (észlelni vélt) Leiterek egy része is majd csak idén jelenik meg.
@Lobra: oké, de ezek nem bizti, hogy friss dolgok, lásd Annie Hall, hogy egy egészen utóbbi régebbi dolgot idézzek - szóval voltaképpen annak talán nincs jelentősége, hogy melyik évben küldték be.
meg, hogy egy kicsit "jakabos" legyek, milyen rossz lehet annak beküldőnek, akinek mittudomén október óta várakozik egy tök jó anyaga és rá nem lehet szavazni.
@nyolc_mini_vese: Élte magát a franc... Pont most lett hirtelen csomó másik melóm, titkon reménykedem kicsit, hogy leszavazza a nép ezt a szavazósdit :)

bio
@Franci1969: Nyitott kapukat döngetsz - nem gondoltam, hogy nincs senki, aki ne akarna szavazni - hiszcsak a kommentekben is akadt már három is :)

bio
@Lobra: Te atyaúristen. Nem veszed ezt egy kicsit túl komolyan (pláne ahhoz képest, hogy nem is szavaznál)? :)

Tagok, ez nem egy komoly harc, ahol még azt is kőkeményen indokolva le kell szabályozni, mi számít 2009-es leiternek és mi nem, hanem egy játék csupán.

Amúgy természetesen azok a leiterek játszan(án)ak, amelyeket 2009-ben postolt be Jakab/vese.

bio
@Lobra: @nyolc_mini_vese:

az egyértelműség kedvéért átnevezhetjük a versenyt: "a blogon az 2009-es évben MEGJELENT legszebb leiter".
illetve a javaslatom a BioLarzen által kitalált név, de a fenti értelmezéssel.
indoklás:
mivel minden egyes poszt/beküldés esetén az olvasók száma nagyobb, mint a beküldőké, a beküldés időpontja egyáltalán nem lényeges.
@Franci1969: Ezt másképp nem is ngyon lenne értelme csináli sztem, mint így.

Ezért így is lesz - ha lesz.

bio
@bioLarzen: "Játékot csak komolyan szabad venni." Minden mást lehet lezserül is. Persze a lényegben igazad van (különösen ahhoz képest, hogy...). Amúgy a megszólításban kicsit persze túloztál, az "atyaúristen" hármas összetételből legfeljebb kettő vonatkozik rám, bár az "úr" többek által vitatott... :)
@Lobra: Udvrias egy ember vagyok, na, mit tegek? :)

Amúgy a post szövegét kiegészítettem a helyes értelmezéssel.

bio
@bioLarzen: dehogy mondtam, hogy nincs olyan, aki ne akarna szavazni.
egyet rögtön tudok mondani, ha a tükörbe nézek. és igazad van, ezt a hozzászólások is ezt támasztják alá.
csak azt jeleztem, hogy megértem azon olvasókat/beküldőket, akik számára nem olyan lényeges egy adott poszt irányába ujjal mutogatni.
nekem ez a szavazás játék, és mint @Lobra is megmondta, a játék az komoly dolog.
:)
már megint vacakol a blogmotor
:(
@Franci1969: Az a legégőbb számomra, hogy még csak azt se tudom megmondani, hogy ez most pro vagy con vélemény :D

bio
@bioLarzen:
(nevetés után): ó, bocsánat.
mentségemre legyen, hogy a hsz írásának időpontjában a saját 2 +3 rokon gyerek élethangjai képezték szűkebb környezetemet.
ha az a kérdés, hogy akarok-e szavazni, akkor (mint korábban is jeleztem): igen, és komolyan fogom venni, mert ez egy játék.
egyéb kérdés ?
:)
@Franci1969: No more questions, Honor :)

bio
No akkor, az első 2010-es munkanap indításaképp:

"Akarsz-e 2009 Leiterje" szavazást?

Dönts itt:

spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dEl0NXhGZDVaYjhfUzJQZTU4SV9OWXc6MA

bio
Legyen hát (nem tudva, hogy szépítő találat, vagy a mindent eldöntő kegyelemdöfés...).
Megpróbálom a linket is, mingyá'.
@bioLarzen:
ha ez ugyanaz a szavazás, ami pár órája volt már fent, akkor kétszer is szavaztam.
ha ez egy új, akkor itt is szavaztam.
Én is mondtam a megfelelő helyen, hogy "igen". (Azóta vagyok Kovácsné (: (: (:)
Amúgy akinek nem jelent meg még a 2009-ben beküldött anyaga, annak majd megjelenik 2010-ben, és akkor majd egy év múlva lehet rá szavazni. Annyira azért ne legyünk pesszimisták, hogy nem adunk a leiternek még egy évet (:
@Franci1969: Nem, ez ugyanaz a szavazás, csak, ahogy jeleztem már korábban, időnként újra berakom, hogy aki most olvassa, nehogy kihagyja :)

bio
No, akkor, csak, hogy túlzásba vigym:

Aki még nem szavazott az elmúlt két napban arról, legyen-e "2009 Leiterje" szavazás, az megteheti itt:

spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dEl0NXhGZDVaYjhfUzJQZTU4SV9OWXc6MA

Aki már szavazott tegnap(előtt), az már ne tegye :)

Terveim szerint szerda éjjelig él ez a szavazás.

bio
(Hihi, most esik le, hogy én itt propagálom ezerrel, azt közben én még nem is szavaztam :D)

bio
@bioLarzen: Hát akkor te nem vallod a klasszikust. (Vote early... and vote often!)
@bioLarzen: Csak Chrome alatt nem kattintható ez a link?
@Leiter Jakab: Hát, mindenesetre furán néztek, mikor az EU-s szavazáson kértem 10 szavazólapot :D

bio
@Leiter Jakab: Nem, máshol sem, mert csak gyorsan bekoppintottam, bocsi.

bio
Hát, tagok...

Szóval, miután az eddigi voksok alapján eléggé úgy néz ki, hogy lesz szavazás, elkezdtem kilistázni az év leiterjeit... Namost, az rögtön az elején egyértelművé vált, hogy mindent, ami csak kicsit is alapot ad rá, rögtön ki kell szednem, ha nem akarom, hogy szabadságot kelljen kivennetek a szvazáshoz. Elég, ha annyit mondok, hogy a 2009-es év postjai a blog 35. oldalán kezdődnek?
Szóval, elkezdtem a januárral. Mindent, ami kérdőjeles volt, vagy sokan vitatták, gépi fordítás, bizonytalan az eredetije, stb..., kigyomláltam, és így maradt nagyjából pontosan 100 item... OK, januárban volt a 6 részes 24-maraton, meg még több egész-filmet-kiveséző post, de ez akkor is szép...

Ha jól lám, a későbbiekben kicsit visszaesik az iram, úgyhogy nyugi :) Januárban volt olyan nap, hogy 6-7 új post volt, de a napi több az teljesen normális volt :)

Ráadásul olyan shitül van megcsinálva a Google Docs form-csinálója, hogy egy lapra max 17 itemet tudok felvenni, úgyhogy nem negyedéves bontásban rakomfel az anyagot, ahogy előre elgondoltam, hanem havonta, 17-esével.

Viszont, hogy jó hír is legyen: elég egyszerű lesz róluk dönteni, becslésem szerint egy ilyen 17-es adag sztem 5-6 perceteket fogja elvinni max.

Annyira egyértelműnek látszik a voksolás, hogy azon gondolkodom, nem is várom ki a szerdai deadline-t, hanem bejelentem új postban, hogy nyert a pro és elkezdem felrakni a szavazólistákat, hogy minél több idő legyen szavazni és minél előbb legyen végeredmény.

bio
süti beállítások módosítása